Şcoala Gimnazială "Take Ionescu"
  • Acasă
  • Despre noi
  • Elevi
  • Profesori
  • Înscriere în învăţământul primar
    • Circumscriptia scolara
    • Sali de clasa
  • Evaluare Naţională
  • Concursul Naţional "La Scoala cu Ceas"
    • Galerie foto
  • Activitati extrascolare
    • Concursului National de Film
    • Take are Talent
    • Concurs judetean bilingv
    • Serbari desfasurate in scoala
    • OFF-BOOK - PARTENERIAT
    • Ziua europeana a sportului scolar -2020
  • Cerc pedagogic
    • Cerc educativ 2017
  • Documente publice
  • Asociatie parinti
  • Regulamente scoala
  • Hotarari CA
  • Educația ne unește
  • Declaratii de avere
  • Contact
  • Proiecte finalizate
    • Proiect Comenius 2013-2015 >
      • Concurs logo-uri
      • Calendar Apple Tree Project
    • Proiect ERASMUS+ 2017-2019 >
      • Selectie elevi
      • Concurs logo-uri
      • First project meeting - ROMANIA
      • Second project meeting - Olanda
  • Proiect Erasmus+ 2020 -2022
    • Selecție elevi și profesori
                                                        PROIECT ERASMUS+
                                      “KINDNESS AGAINST CYBER -BULLYING”
 
                                     nr. de referinta 
2020-1-IT02-KA229-079464_3

 Începând cu 1 septembrie 2020, timp de 2 ani,  Şcoala Gimnazială "Take Ionescu" din Râmnicu-Vâlcea,  derulează Proiectul de parteneriat strategic ERASMUS+  în domeniul scolar - „KINDNESS AGAINST CYBER-BULLYING ”împreună cu urmatoarele scoli:

    1.    Istituto Comprensivo G.D'Antona, Italia
    2.   Raseiniu r. Girkalnio pagrindine mokykla, Lituania
    3.   Szkoła Podstawowa nr 1 im. Świętego Józefa w Kaszowie”, Polonia
    4.   HALIL TÜRKKAN ORTAOKULU, Turcia



    Proiectul  „KINDNESS AGAINST CYBER-BULLYING”  se  adresează  elevilor (în special cei cu vârste cuprinse între 12 și 14 ani)  din cele 5 școlile gimnaziale și părinților acestora, . Vor exista 5 schimburi de elevi pe termen scurt (Italia, România Lituania, Polonia și Turcia) planificate, iar numărul total de participanți care vor lua parte la mobilități este de 20 de elevi (câte 5 elevi/mobilitate ) însoțiți de câte doi profesori în fiecare deplasare.

    Pentru cele cinci școli din acest parteneriat, scopul acestui proiect este de a construi contextul formal în care școlile vor coopera pentru a dezvolta un program pe termen lung, abordând astfel problema cyberbullyingului. Această problemă s-a răspândit în mod îngrijorător în rândul elevilor. Scopul nostru este de a avea un impact ridicat nu numai asupra elevilor și a părinților acestora,  dar și asupra profesorilor. De asemenea, dorim să evidențiem pericolele  bullying-ului.

Obiectivele proiectului:
  • Reducerea fenomenului de cyberbullying  în cei doi ani de proiect;
  • Creșterea gradului de conștientizare a grupului nostru țintă (cel puțin 80%);
  • Îmbunătățirea capacității părinților pentru a supraveghea activitatea online a copiilor lor, prin intermediul un ghid pentru părinți și organizând ateliere de lucru;
  • Construirea unei platforme online în care ar trebui raportate incidentele cauzate de cyberbullying, o platformă pe care școlile implicate o va folosi imediat după încheierea proiectului (2022-2023);
  • Creșterea gradului de conștientizare a elevilor noștri cu privire la interculturalitate și îmbunătățirea abilităților lor de comunicare;
  • Stimularea creativității elevilor, precum și dezvoltarea gândirii critice;


    Pentru a ne atinge obiectivele, vom organiza cinci mobilități pe diferite subiecte:
​
  C1 - Cyberbullying prezent în școlile din Europa – Studii de caz, situația actuală, statistici în școlile implicate. (Italia – noiembrie 2020)
  C2 - În ce mod îmi timpul online? - Schimb experiență  pentru folosirea internetului și a telefoanelor mobile. (Romania – martie 2021)
  
C3 – Cum pot identifica dacă sunt agresat cibernetic? – Cyberbullying și  identificarea manifestărilor. (Lituania, noiembrie 2021)
    
C4 - Care sunt consecințele cyberbullying-ului atât asupra victimei, cât și asupra agresorului? – consecințe la nivel psihologic, standarde legale și etice adresate activităților online. (Polonia, martie 2022)
   C5 - Ce ar trebui să fac când sunt agresat? - Raportarea incidentelor online și a agresiunii cibernetice. (Turcia – mai 2022)

Proiectul se va desfășura în limba engleză.
​
Perioadele de mobilitate (deplasări în țarile partenere în proiect) pot suferi modificări în funcție de evoluția pandemică.

​
Powered by Create your own unique website with customizable templates.